förlåt!

Verkligen förlåt för att jag inte bloggat i helgen!
Men jag har gjort massa annat så har verkligen inte hunnit, tyvärr. Skulle gärna vilja berätta vad jag gjort men kan tyvär inte göra det. Eftersom jag inte vet vilka som läser och jag vill inte att ni som läser ska veta vem jag är och de vet man om jag säger vad jag gjort i helgen. Jaja, nog om det.

Hur mår ni? 
Jag mår helt okej, det är väll lite upp och ner just nu. Vissa sager bara jag älskar mitt liv, andra dagar vill jag bara åka iväg någonstanns och aldrig, ALDRIG komma tillbaka hit. Fan alltså, jag visste inte att livet kan vara såhär jobbigt. Nu förstår jag alla dom som sagt att dom inte orkar leva längre, att ångesten äter upp en inifrån. 

Kärlek till alla som tagit sig ur en period som varit svår.

//Miiicha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0