rektor & kurator osv..

I veckan snackade jag med kuratorn. Rektorn & andra lärare tyckte att jag skulle dit.
Jag har aldrig gillat att snacka med kuratorn, men vi har fått en ny och hon är riktigt bra!
Hon är lätt att snacka med och hon förstår mig mycket väl. På den lilla timmen vi snackade fick jag ut massor, jag till och med satt och grät. Vi ska träffas igen nästa vecka och det ska faktist bli skönt att gå dit.
Och nu undrar ni varför rektor, kurator och andra lärare är inblandade i detta. Jo det är för att det är många i skolan som håller på nu med. Innan va det utanför skolan, men nu är det även i skolan.
Innan kände jag alltid att det va kul att gå till skolan, för jag hade bra betyg jag kunde konsentrera mig, jag ville träffa alla i klassen. Nu vill jag inte till skolan, jag har sänkt mina betyg jättemycket på grund av detta, jag kan inte konsentrera mig, och jag vill inte träffa dom i klassen. Jag vill inte träffa någon på hela skolan.
Det gör sjukt ont att veta att jag ska till skolan varje dag, och att jag måste träffa dig!

~

Bara på tal om något helt annat, jag har fortfarande inte ätit frukost. Och nu är det ingen mening att göra det heller, det är ändå middag om 2 timmar typ. 

Va rädda om det ni har,
för en dag finns det inte längre kvar.
//Miiicha

Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-3.html#comment

2011-12-11 @ 19:28:26
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: tack för tipset ;)

2011-12-11 @ 19:32:41
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0