jag är starkare!

Jag är starkare än vad du/ni tror, jag har klagar mig igenom alla skiten. Jag har mått skit och jag har lipat i timmar och mina ögon har varit röda för jag gråtit så mycket. Men detta har fått mig stark! Visst att jag tar åt mig saker mer nu än jag gjorde innan, men de är en sak. Men nu vet jag hur det är att kämpa, och jag är stolt över mig att jag inte vek mig för er! Jag har visat att jag klarar mig utan er.
För att visa sig svag för den som sårat en får bara den personen att vara mer stolt, men om jag visar att jag mår bra jag klarar mig, jag håller huvudet högt och ger inte efter. Då kommer den personen att gå iväg och tänka, "fan, hon vek sig inte, hon blev inte sårad" För det är de dom vill. Att man ska visa sig svag! Så jag säger till ALLA, visa er inte svaga, gå runt med ett fake leende tills den andra personen ger sig, för det är inte du som gör fel!

Kärlek till dig som läser detta! Till alla andra med.

//Miiicha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0