inte först nu..

Det är inte först nu jag verkligen förstår vilka som är mina äkta vänner.
Det är inte först nu jag vågar gråta ut.
Det är inte först nu jag jag får reda på allt.
MEN..
Jag tänker inte visa mig svag! 
Jag tänker inte låta någon hacka på mig igen!
Jag tänker inte låta någon få mig att må så dåligt igen, ALDRIG IGEN!
Jag tänker gå runt med det där fake leendet och visa att jag är stark ändå, trots allt som hänt.
Jag vill bara tacka alla som stöttat mig, min familj min släkt och mina äkta vänner! Och alla som förstår mig.
Men nu är de stopp på det här, jag tänker inte låta någon kalla mig det ena och de andra för att dom ska verka "tuffa" eller må bättre själv. Jag har alltid varit den som är i centrum, du har alltid varit den som varit lite längre bak. Då kom den där nya, hon fick dig att förändras, du blev kaxig, riktigt jävla taskig faktist. Du sjönk så lågt i mina ögon. Det gör ont att bara tänka på det, för det du håller på med har inte slutat än. Du kommer förstå senare vad det va jag menade när jag sa alla sakerna till dig, det va för att du ska förstå. För du vet ju att jag hade rätt om de mesta. Men jag vill bara säga tack till dig, för att du fått mig att se på människor på ett annat sätt, fått mig att vara mer öppen och våga gråta ut. Och tack för att jag äntligen fått chansen att hitta någon bättre än dig!

Ah, jag hinner inte skriva mera nu. Jag måste fixa massa saker, sen ska jag ringa några samtal och hoppas på det bästa.

Kärlek till alla! 

//Miiicha

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

mobbning är hemskt. ingen ska behöva råka ut för det. Det är nåt fel på hela vårt samhälle :/

2011-12-09 @ 16:57:26
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0