kär i mig?

Åh nej harregud! Jag vet inte vad jag ska säga.
Han vill snacka med mig, och jag frågar vad det är. Han vill säga det till mig face to face. 
Jag tror att han gillar mig, och det får inte hända. Jag gillar verkligen inte honom, och det vet han också om. Han är inte alls typen jag gillar. Nej han är inte ful men jag gillar inte den typen av kille. Han har inget jag söker. Okej han är den enda vännen jag litar på just nu. Han är min bästavän. Men verkligen inte pojkväns typen jag gillar. Han vill snacka med mig imorgon, skulle egentligen snacka idag men så blev det inte. Vi får se vad han säger imogon. 

Han är iallfall inte den jag vill ha punkt slut.
//Miiicha

Kommentarer
Postat av: jessica

ja, jag kan länka din blogg när jag bloggar nästa gång :) påminn mej!

2011-12-12 @ 18:41:58
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0