det där extra?

KOMMER BLI ETT RÖRIGT INLÄGG BARA SÅ NI VET !!!!!
Jag känner inte en enda människa som är 100 % ärlig, Jag känner ingen som har det där extra.
Fan att det skulle bli såhär, varför skulle hon börja i klassen och du skulle förändras så sjukt mycket.
Det va jag som kände henne innan hon började, inte du. Fan vad jag ångrar allt! Kan du inte bara byta skola igen?
Jag ber dig, jag går ner på mina bara knän för att allt ska bli normalt igen. All jävla skitsnack. FAN!
Kul att jag kommer komma ihåg detta hela mitt liv..
Jag ska lära mina barn att aldrig lita på någon förutom sin familj & släkt. Och att dom ska berätta allt exakt allt till mig och deras pappa. Och att dom ska ta vara på dom vännerna dom har. Och att dom ska lämna dom som är falska. 

~
Hon har börjat snacka med han igen! Fan detta kommer förstöra det ännu mera. Helvete.. kommer gå runt i en jävla cirkel hela tiden.

Nu får detta ta slut snälla jag orkar inte mera. En jävla sak till och jag vet inte vad. Detta tar död på mig, de äter upp mig inifrån och ut. Och det gör så fruktansvärt ont. Fan jag vill inte förlora dig (bästizz) också. 
Fattar du inte att hon bara vill ha dig nu för att den andra är utomland? För hon inte vill vara ensam. 

~
Kom och tänka på en sak, rätt kul när jag blir äldre och läser allt på denna bloggen igen. HAHA! 
Fan vilja jävla problem jag har nu... Men det hör väll till denna åldern kanske?
Många säger att jag är sjukt stark som orkar ta mig igenon detta. Ja jag är stark faktist. Sjukt stark!

//Miiicha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0