glädje tårar eller inte?

Jag gråter såfort jag tänker på dig, jag gråter så fort jag hör ditt namn, jag gråter så fort någonting påminner om "oss" Jag känner klumpen i halsen och jag kan inte svälja, Jag vill inte tänka på dig, för jag kan inte fatta att du gjort som du gjort. Men jag vet inte längre vem du är, jag vet inte vart du finns, jag vet inte nått om dig längre. Jag vet inte om jag gråter glädje tårar eller inte, jag är glad att jag inte har dig kvar, men jag är ändå ledsen att du gjort såhär mot mig, jag har inte gjort dig någonting!
Ångesten äter upp mig inifrån, jag vet inte längre vem jag ska lita på, jag vet inte vem jag ska prata med, jag vet inte längre vem jag är! Du va min bästavän, vi gjorde allt tillsammans, du fick mig att bli glad när jag va ledsen, du fick mig att våga vara mig själv. Okej det vågade jag innan med, men du fick mig att våga visa det ännu mer. För med dig vid mig sida visste jag att inget kunde gå fel. Inget kunde stoppa oss från att vara så cp som vi va. Jag hade inte en tråkig stund med dig! Varje sekund va värt det. Men att det blev såhär gör ont, riktigt ont. Men jag skiter i det nu, det är såhär det är och går inte göra något åt det. Jag sitter och ler nu och är glad för att jag vet att vi haft sånna fina minnen, och det är de ända jag har kvar av "oss" 
Tack för allt, du har fått mig att bli en starkare människa, du har fått mig att nå botten och kunna klara av att ta mig igenom det och klättre upp i gen.

Ta hand om er alla och våga stå på er, Kärlek & Respekt !

//Miiicha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0